El passat  dia 1 d’abril de 2016 van aparèixer al TN comarques en Pere i la Roser donant a conèixer la nostra ONG i explicant el nou projecte educatiu. Volem que els nois i noies de Kuwonku tinguin la oportunitat de rebre formació universitària, portant doncs el projecte d’apadrinament a un nou nivell. Estem molt orgullosos del que estem aconseguint i molt agraïts per la col·laboració de tots els que, d’una manera o una altra, poseu el vostre granet de sorra.

Captura de pantalla 2016-04-04 18.17.43

ONG KUWONKU A TV3